HUbazzeg

A blog nevét egy hagyományos magyar italról kapta. Ennek receptje az alábbi: végy egy kávé-főzőt, a víz helyét töltsd ki jóféle házipálinkával a VPOP és az APEH támogatásával, majd főzd le. Cukrot, tejet csak a nagyon elvetemültek tegyenek hozzá. FONTOS! Kipróbálása csak saját felelőségre, orvosi felügyelet mellet!!! ------------------------------------------------------------------------------------- Atomparasztság: Trükkös emberek (munkásosztályból) megvalósított kreatív ötletei, melyek létrehozására kevés ember képes.

Okosságok!


Get your own Poll!
www.napiszar.com www.puruttya.hu

Címkék

anál (16) animal (23) átbaszás (19) atomparaszt (15) bazzeg (56) buzi (32) cigány (36) csaj (25) csajok (21) cukiság (39) epic (14) érdekes (32) fail (38) faktor (38) fasz (34) hányás (31) hitler (14) (26) hubazzeg (336) hülye (18) japán (16) kép (27) kocka (14) kutya (15) lol (60) néger (14) (26) omg (21) pina (29) reklám (18) rofl (24) segg (15) szánalmas (32) szar (81) szex (47) videó (63) video (26) wtf (90) youtube (23) zene (40) zsidó (41) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Licenc

Creative Commons Licenc

Kis vers, megkésve

2009.07.02. 17:22 Huúb Azzeg

Én vagyok a Bajnai
Ti meg ország barmai
Becenevem Libás Gordon
Engem őriz minden kordon
(Utónevem azért Gordon,
Hogy rímeljen rá a kordon)
Vigyáznak rám három helyen
Hogy ne verjétek szét a fejem
Barátom a Luciferi
Jó ismerős: Gyurcsány Feri
(Zsebünk pénzzel ezért teli).
Nem fog rajtam semmi átok,
A magasból tojok rátok!
Kedvenc sün alakzat áll itt,
Ha tiltakozol? - Előállít!

Lelkiismeretem nincsen
Ez nekem a legfőbb kincsem
Nem lehet itt semmi gikszer
Én lettem a főminiszter
Korlátlan a mi jogunk
Ezzel élni is fogunk
Nektek viszont nincsen jog!
Megmondtam, hogy fájni fog!
Parlamentben dolgunk sok
Mi vagyunk az okosok
Bizony nagy a mi eszünk
Tőled mindent elveszünk

Nekünk semmi nem elég,
Ki nem haver - csőcselék
Nem jött be a Pannon Puma?
Majd bejön egy másik duma!
És ha télen hideg lesz?
Ha megfagysz, megdöglesz!
Azt mondod, hogy meghalsz éhen?
Megtehetted volna régen!
Majd kapsz sírodra virágot
Mi eladjuk az országot!
Az országból mehettek
Külföldön tán ehettek!

Helyetted majd lesz itt ember
Izraelből, mint a tenger
Nem kell nektek szaporodni
Azok fognak sokasodn.

Remélem, hogy ránk szavaztok!
Viszlát - szevasztok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hubazzeg.blog.hu/api/trackback/id/tr191222569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása