HUbazzeg

A blog nevét egy hagyományos magyar italról kapta. Ennek receptje az alábbi: végy egy kávé-főzőt, a víz helyét töltsd ki jóféle házipálinkával a VPOP és az APEH támogatásával, majd főzd le. Cukrot, tejet csak a nagyon elvetemültek tegyenek hozzá. FONTOS! Kipróbálása csak saját felelőségre, orvosi felügyelet mellet!!! ------------------------------------------------------------------------------------- Atomparasztság: Trükkös emberek (munkásosztályból) megvalósított kreatív ötletei, melyek létrehozására kevés ember képes.

Okosságok!


Get your own Poll!
www.napiszar.com www.puruttya.hu

Címkék

anál (16) animal (23) átbaszás (19) atomparaszt (15) bazzeg (56) buzi (32) cigány (36) csaj (25) csajok (21) cukiság (39) epic (14) érdekes (32) fail (38) faktor (38) fasz (34) hányás (31) hitler (14) (26) hubazzeg (336) hülye (18) japán (16) kép (27) kocka (14) kutya (15) lol (60) néger (14) (26) omg (21) pina (29) reklám (18) rofl (24) segg (15) szánalmas (32) szar (81) szex (47) videó (63) video (26) wtf (90) youtube (23) zene (40) zsidó (41) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Licenc

Creative Commons Licenc

Le kéne cserélni a kakukkot!

2009.01.13. 17:17 Huúb Azzeg

Az este összeröffentem a barátnőimmel egy kis "megbeszélésre".Megígértem a férjemnek,hogy pontban éjféli 12-kor otthon leszek.De a buli túl jól sikerült,koktél,tánc,még több koktél és az idő elszaladt.Végül hajnali háromra értem haza,mondanom sem kell,hulla részegen...
Épp becsuktam magam mögött az ajtót mikor a kurva kakukkos óra rákezdte:
KAKUKK,,,KAKUKK,,,KAKUKK,
Mivel tudtam hogy a férjem fel fog ébredni a zajra gyorsan én is rázendítettem.....
és kakukkoltam...még kilencszer.
"Megúsztam egy veszekedést"-gondoltam és büszkeséggel eltöltve eme zseniális ötletért-szép nyugodtan lefeküdtem a férjem mellé.Az utolsó gondolatom elalvás előtt az volt,hogy mennyire okos és fürge eszű vagyok,még a kritikus pillanatokban is feltalálom magam.
Másnap mikor a férjem reggeli közben megkérdezte,hánykor értem haza,lazán válaszoltam,hogy pontosan éjféli 12-kor,ahogy megigértem!Nem szólt semmit,sőt,még kételkedni sem látszott.
Na ezt megúsztam,CSODÁS!!!!...gondoltam...
...mikor megszólalt:
_Apropó,ki kéne cseréltetni a kakukkos órát!
-Igen?és miért szerelmem-kérdeztem remegve.
Mire ő:
-Hááát...az éjjel felébredtem mikor hármat kakukkolt és a fene tudja hogy miért vagy hogyan,de utánna azt kiabálta,hogy "BASSZA MEG!!!"...aztán még négyet kakukkolt és miután végig hányta a folyosót,másik hármat kakukkolt,miközben majd megszakadt a röhögéstől.Utána még egy kakukk,majd botladozás közben rálépett a macskára és összetörte a telefonasztalt a nappaliban.Az utolsó kakukkot már mellettem az ágyban adta ki magából,aztán egy fingás kíséretében egyszerűen elaludt.Ennyi.Mit szólsz hozzá,drágám???

Szólj hozzá!

Címkék: pia hányás férj feleség kakukk

A bejegyzés trackback címe:

https://hubazzeg.blog.hu/api/trackback/id/tr57875236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása